Total Pageviews

Followers

Saturday 31 December 2011

I miss You (!)

story yang aku nak citer nie specially for someone nie in case kalau dye bace =) .. ada seorang budak nieh , aku rindu dye , semalam dye text aku , marah marah pasal citer aku yang CARTA HATI tuh =) , sebenar nye main main jeh , takde someone special pun , kawan tetap kawan ... sebenar nye budak yang marah aku nieh pernah jadi someone special to me , very special .. menipu lah kalau aku tak rindu dye right ? i miss him damn so much cume dye jeh tak tahu ,, aku tak nak ganggu dye .. kiteorg kawan jeh sekarang so , tak boleh bgtaw perasaan sebenar tapi i'm no longer interested to couple .. cukup lah , ini pengabisan =) bagi aku , dgn aku menjadi kawan dye sudah cukup bagus untuk aku , aku dah tak boleh bahagia kan dye lagi , he deserve better =) seriusly , aku miss everything about him , his smile , his laugh , dye suke tepuk dahi aku kalau aku mrepek =) ..
#sayang , kalau you bace story i nieh , seriusly i memang rindu you ! tuhan jeh yang tahu , i make your wish come true sweetheart =(

terima kasih! tgglkan reaction d bawah ^_^

No comments:

Post a Comment