Total Pageviews

Followers

Monday 12 December 2011

what a bad day !

hari nie pegi date dengan si dia , i thought it gonna be the best day ever .. tapi sebalik nye , no one knows right bende cmnie bole jadi , cerita nye bermula bile aku dan si dia jalan jalan sementara tunggu kawan aku yang sedang shoping dengan mak dye :) , name kawan aku nie aiedhatul akma my truly frend :) ..
tetibe , boleh pulak terserempak dengan kakak aku , betul betul mcam bangang , aku pulak boleh pegi tegur ..
my bad , hehehe .. hurm , kesian si dia tak dapat date yang si dia impi impi kan .. aku rase bersalah sangat sangat , tak sangke boleh jadi , that's why aku benci kapel . sebab aku tahu , pasangan aku tak kan bahagia dengan keadaan family aku mcam nie :'(

terima kasih! tgglkan reaction d bawah ^_^

No comments:

Post a Comment