Total Pageviews

Followers

Sunday 18 December 2011

merpati dua sejoli =)

 hari nieh nak citer pasal sweet couple nieh .. serius jujur dari hati , diorang nieh sweet sangat =) .
korang mesti tertanya-tanya siapa diorang nieh kat aku .. yang lelaki tuh kawan baik aku , yang gurl tuh dah confirm confirm lah awek dye , dah name pon sweet couple kan ..  tujuan aku citer sal diorang nieh sebab aku suke tengok diorang couple .. aku sendiri pon tak penah alami =) .. tanpa aku sedar , aku semakin rapat dengan awek dia =) ,, nak tahu mcm mane diorang boleh kenal ??
biasa lah , teknologi sekarang kan canggih ,, FACEBOOK lah ape lagi :D .. cinta muka buku kate kan .. hahahaha :D .. tapi jangan pandang rendah cinta FACEBOOK nieh .. silap silap boleh bawa ke jinjang pelamin :D .. AMIN (!) .. seriusly aku happy tengok diorang couple , aku akan happy kalau kawan aku nieh happy .. dia dah mcm abang dekat aku .. so , aku berharap sangat sangat hubungan diorang kekal sebab aku dah tak sanggup tengok kawan aku nie menangis sebab perempuan .. kawan nieh sensitif sikit kalau bab bab mcm nieh .. hehe >_< .. jangan marah yer tuan punye badan .. so , sampai sini jelah aku sal meparti dua sejoli nie <3

terima kasih! tgglkan reaction d bawah ^_^

No comments:

Post a Comment